jag är din brandman

Jag har jätte tråkigt nu. Jag är ganska så jätte less och ja.. inte ett dugg trött. Hoho jag hade g r y m t kyyyl på grillferren iallafall. Sedan sög de i Matfors lika always. Men med nån en staka c00l människa så gick de ändååe.
Jag lyssnar på basshunter nu, varför?
Jo, för de ploppade upp en sån låt i min brorsas hörlurar faktiskt, ÅÅH CAMMILLAAAAA DU KAN EJ SÄGA NEJ TILL EN NATT MED MIIIIIG
Ni vet den låten? Japp, den lyssnar jag på nu.
Fast inte nu, nu blev de HEJ DU SITTER OCH SITTER OCH STIRRAR JAG VET DU VILL HAAAA MIIIIIG
Haha, lagomt med fjortsmusik! De gillas.
Nerå, men jag har tråkigt. Och vetni? Imorgon är det juni! Fattar ni!?!?!??! WOHOHOHOHOHOHOHOH
Nej nu ska jag spela cs, för tredje gången i mitt liv, deni!
jag är grym

Kommentarer
Postat av: boran

justää du har min busflaska va? ^^ xD

2009-05-31 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0