just like that

Lördag. Jag är nöjd med min fredag, väldigt nöjd. Jag Linda och Anna var med Emma hemma hos henne. Vi hade mysigt och gjorde allt möjligt. Lite mer busiga, och lite mindre busiga. Vid elva gick jag och Anna till matfors, var där och kollade runt lite. Pratade med allt möjligt folk, sedan fick vi skjuts av anton och anton tillbaka till Emma. Då var det mer folk där, och där var vi till kanske... halv ett? Då gick vi till matfors, träffade Tobbe och c.o. Sedan landade vi i min säng vid halv tre.

Det var nog lite mindre bra att jag var ute länge igår. Jag är typ rejält förkyld nu.. Imorse vaknade jag vid sex av att jag knappt kunde andas.. Meeeeeeeen, de va kvällen värd (: Om inte annat så är de svininfluensan som har börjat blivit värre..

Nu snart ska jag börja fixa mig, och sedan åka bort till Angelica. Där blir det grillning och mys. Jag kommer nog hem efter det, eller så sover jag där. Jag får se hur det blir. Det beror på om jag har nånting att göra när jag kommer hem ;) Vi ska fira Angelica för att hon har fyllt år, och AnnaO för att hon snart fyller. Så det blir nog en lyckad kväll ikväll också!

Vi hörs nog imorgon, hat bra!

Ojoj vilken gammal bild, jag och Kimberly sliiiiiiiiiipar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0