leave me alone

Igår, nej i förrgår kom mina förlorade familjemedlemar hem. Daniel ifrån Japan och mamma ifrån Holland. Lite konstigt att vi i familjen åker var och en försig, inte tillsammans.. Men jaja, nästa gång blir det kanske min tur, veeeeeem vet.

Igår fyllde Angelica 15 år, grattisgrattis till dig, och idag fyller Nina 15 år, grattisgrattis till dig. Jag var hos Angelica hela dagen igår. Sov tillochmed där. Efter att ha skrivigt lite kemi och pluggat lite spanska så var jag rätt slut. Somnade nästan på en gång i Angelicas sköööööna säng.. Det var värre imorse, jag fick inte upp ögona, blundade och fick ha händerna framför, hehhehehehe ungefäääär.

Fredag!? Vad händer på fredag? På lördag ska vi vara några stycken hemma hos Angelica och fira henne, vilka det blir vet jag inte än. Men en heeeeel del är jag helt säkert på! Det kommer nog bli lika roligt och lyckat som alltid :') Söndag behöver jag inte ta upp, de är en deppar dag helt enkelt, och då behöver jag plugga kemi som att jag har prov på måndag.. Spanska prov på fredag också.. GGAAAHHH

Imorgon ska åttorna på matfors till ortviken. Vi ska på nå studiebesök där. OJOJOJOJ va kul, ja roligare än skola. Fast vi kommer hem vid fyra kanske, men då får vi sovmorgon också :') Gah, andra gången den här veckan! HELT OTROLIGT!!!11 Jag har utvecklassamtal idag.. Hoppas jag har höjt några betyg.. HAHAHAAHA jadu, dröm vidare ELON!

Men nu ska jag inte skriva nå mer, jag skriver väl kanske imorgon, ooommmmmm vi har tur.

Kommentarer
Postat av: honsombrukartadigianalen

fan va snygg PIIIILLIIPIIILD!

2009-05-13 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0