like i said!

Lördag. Gårdagen var bra, vi var först hos Isabelle och grillade, var i Matfors, sedan såg vi på film och grejer. Orkar inte ta allt speciellt noga. Jag vaknade nån gång vid tio, åt lite, satt på min bikinin och gick ut och solade i en timme. Sedan gick vi tjejer till dannes och köpte glass, gick ner till Rännö och solade ännu mer. Jag vet inte om de tog nått, ska kolla de snart. Men i ansiktet gjorde de det iallafall, i thiiiink.

Idag ska jag på grillfest. Vi ska dit rätt tidigt, jag vet inte när jag kommer hem. Men ja, hööörr aavv eerrr.
Borde nog duscha nu, sedan ska jag ta på mig min superduper fina klänning! Hihi
0768302047
albin jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0