love story

Tisdag. Ännu en ny vecka, och som sagt har jag gjort en förändring inne i min mun. Inatt var första natten och jag trodde faktiskt att det skulle vara värre. Det går knappt att äta, och sova gjorde jag inte så mycket heller. Idag är tungan svullen som en jävla oxe. Piercingen var as stor igår, och nu sitter den fan fast på tungan. Meeeen jag får suga på lite is så svullnaden går ner.

Och just de, idag hade vi fotbolls DM. Vi fick ihop till ett tag, en avbytare tillochmed. Första matchen vann vi på straffar mot den andra åttan, andra matchen vann vi med 1-0 mot en sjua. WOHO säger jag bara! Vi tjejer i 8B är sundsvalls bästa innebandytjejer ( som att vi vann innebandy DM i vintras, hehehe ), och sedan vann vi finalen av dom på Matfors. Fast ja, niorna hade inget lag, så jag vet inte om vi hade vunnit om vi hade mött dom, men ja, skitsamma (aa)
Så den 2/6 åker vi tjejer till... a nu minns jag inte vart de var, men iallafall, och spelar. Det kommer nog inte gå bra, men vi slipper åtminstonde skolan för en dag (:

G A H va jobbigt. Jag har ju förfan kvar den där jävla svenska/so uppsatsen.. Hehe kul den ska va klar imorgon..
Aja,, nu ska jag och tungan gå och se på film så länge tills lillbubbsgubbenbubbas ringer (((====

KISS KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0