so fucking in love, there is nothing else i can say

Japp, nu har jag tagit ännu ett steg in i den kristna tron. Eller vafan prästen babblade om på konfan. Konfirmationen gick väl.. bra :)  Efter några tabbar och skratt så fick vi tillslut gå ut ifrån kyrkan. Men vad är en konfirmation utan tabbar? Just de, skit tråkig! Eller ja, tråkigare än vanligt.

Förrsten, så fick jag VG på engelska provet. Så nu blir jag riktigt A R G om jag inte får VG som slutbetyg i åttan. Och min mentor Bengt berättade även idag att vi inte ska ha han som mentor längre. Eller ja, varken han eller Annika. Asså vi har dom tills vi går ut åttan, sen i nian får vi nya som att Sköle och Matfors ska slå ihop. Och som att skolorna slår ihop så ryker ju en massa lärarna också, Bengt är en av dom. Hehe...

Just nu är det as fult väder ute. Det regnar! Fast ja, det har ju varit fint väder hela förra veckan..
Och just nu sitter jag här och längtar tills på lördag, sedan kan den här månaden bara få försvinna, för i slutet av den här månaden händer nämligen en liten förändring, hihihi OJ vad jag längtarrr

en bild.. hehe
men min brorsa stog för fotograferingen/filmningen. Han så seg så jag har inte gått bilderna än, så jag tjuva en av amanda så länge:D
En sur elin och en glad anna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0