the kiss of goodbye always last

Söndag. Då var ännu en helg över.

I fredags var jag och Anna ute. Först var vi på parken en liten stund, men det sög. Så vi satt oss och pratade med Robin och Leo istället. Haha, dom skulle tälta, när det var typ 10- ute. Eller ja, det kändes som att det var så kallt. Vi gick och mötte Tobias och Joel vid tolv halv ett, sen gick vi hem och soooov.

Igår var jag och Anna först på cykelbytardagsgrejen. Det sög, minuterna kändes som timmar. Sedan åkte vi till stan, hämtade en nyckel, och åkte hem. Båda tog en snabb dusch, och cyklade hem till Anna. Vi skrev rimm till Agnes och Therese, fixade håret och sminkade oss. Vid kvart över fem åkte vi till Agnes. När vi väl kom fram så hade var nån tvingad att hämta lite saker hos Agnes syrra, som var i stan. Så jag och Angelica tog moppen till stan, gaaanska onödigt som att Agnes syrra ändå skulle hem en sväng.. Men jaja, när vi väl kom hem så grillade vi, åt. Kvällen spårade ur men slutade ändå rätt bra.
Idag ska jag bada, städa min brors rum ( som att han kommer hem imorgon *PANIK* ) och sedan får vi väl se vad som händer :)
OCH som ni vet så suger jag på att knäppa kort, så nej tyvärr, inga bilder från helgen :/

va ne? jag har inte bildbrist? Inte alls..'
YEZ, jag har sovmorgon imorrn!!! WIIHOHOHOHOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0