the same old thing we did last week

Torsdag. Utvecklingssamtalet gick bra. Förrutom spanskan. Men man kan ju inte vara bäst i allt.. Hehehehe. OCH HÖRRNI!?!?!? Jag har blivit smittad av svininfluensan :'( :'( :'( Jag och Agnes... Vi diskuterade idag hur lång tid vi har kvar att leva, hon hoppas att hon hinner fylla år, och jag hoppas att jag hinner gör "de där".

Studiebesöket var s k i t tråkigt. Världens starkaste man var där, lyfte en bil, blev as röd i ansiktet, några fjårtizar satt sig i bilen, han lyfte igen, blev lika röd om inte rödare. Sedan fick vi går runt bland maskinerna där och hålla på. Det var varmt, luktade och lät jävligt högt. Och efter det fick vi vandra ute i skogen.. Och som den skogsmänniska man är så snubblade jag ett antal gånger. Meeeeen..

Imorgon är det fredag! Hohohoho va hääärligt. Vad händer imorgon nurå!? ;o Jag borde höra mig för litegrann.. Men det hinner jag gör sen också. Jag har fan spanska prov imorgon.. Y E SSSSS. Fast ja, jag ska åka iväg imorgon ifrån skolan en stund, kommer tillbaka till klasskampen! :D Hohohohoho!!

Förrsten så är min dator i tusen bitar just nu... :) Meeeen mi padre kommer hit senare och kirrar de åt mig. Så ja, vi hörs imorgon, eller kanske senare idaaag (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har iaf varandra i dessa svåra tider.. ;/ <3<3

2009-05-14 @ 21:07:53
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0