vill ha dig i mörkret hos mig

Torsdag. Ajdå, det blir allt mer sällan som jag uppdaterar. Inte likt mig. Fast jag sitter faktiskt aldrig vid datorn nu för tiden. För jag har skaffat mig ett liv gemnfört med alla andra pojkar och flickor (: Hihihi nerå, för vissa kanske datorn är livet. Fast ja, då har man inte mycket till liv.

Imorgon är del helg. FYFAN va skönt. Jag är så jävla skolless nu så du anar inte. Och såklart så har jag planer imorgon, ojojoj va kul vi kommer ha. Haha det är så kul att göra er nyfiken :') Men ja, om ni har tur så kan ni kanske få reda på vad jag gjorde, på lördag.

Snart är det sommarmånad också! Det är ju också heeelt underbart. Och jag har inte ett enda prov kvar, och knappt någon läxa. Sedan ringde min moster för nån dag sen och frågade om jag ville sjunga på min kusins dop :') Och självklart ställer jag upp! Hihihiihih lite småkul.

Men nu måste jag försöka få i mig nånting. Fast de tar sig, de går bättre och bättre (:

oj va snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0