when you believe

Jag har egentligen inte tid att sitta här, jag borde springa iväg och sätta in plattången, välja kläder och åka iväg till min moster så hon kan fixa håret på mig. Men jag anser väl på nått sätt att jag borde skriva lite här först.

Igår fyllde ju som sagt Therese år. Jag Isabelle och Isabelle var på parken ett tag, sedan kom Therese och Agnes dit. Dom hade med sig finfina party muggar med flashiga sugrör! Vi satt och pratade en hel del med Rickard Robin och Leo. Sedan rörde vi oss mot elden. Efter kanske 10 kisspauser så drog jag mig hemåt vid tolv.

Jag hoppas att ni kommer till kyrkan idag, klockan 2.
jag älskar er

Kommentarer
Postat av: niia

sv: okeej :) då ser jag fram emot att läsa dom!

snygg blogg du har!

2009-05-03 @ 11:30:24
URL: http://vunique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0