Coldplay

Vi håller på med ett arbete på engelskan. Välj en artist/grupp som betyder mycket för dig, och välj även en låt som betyder mycket för dig. Förklara varför du valde just den låten, och just den gruppen. Förklara varför låten betyder så mycket för dig, och berätta lite på gruppen i två tre minuter.

Självfallet så valde jag Coldplay! Men jag har fan ångest över vilken låt jag ska ta. Clocks? The Scientist? Yellow? Fix you? Viva la vida? Lost? Violett hill?
Gaaaaah! hjälp.. Jag ska även översätta texten till svenska. Inte för att det har med saken att göra, men ändå.
Fast jag tror det står mellan The scientist och Yellow. Just för att dom var grym under konserten, och dom betyder nog mest för mig om jag verkligen måste välja..

Säger vilken jag valde senare idag.
Bye


Kommentarer
Postat av: Amgelica

JAaaaaaa, jag vill jättegärna vara med i eran klubb ;D jag längtar tills jag får min rosa hårfärg ;)

2009-11-06 @ 16:34:07
URL: http://angelicape.blogg. dom
Postat av: Luwkaz

The Scientist utan tvekan. Kanske världens bästa låt!

2009-11-06 @ 19:20:14
Postat av: agnes

X&Y är bäst.

2009-11-06 @ 23:42:29
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0