från Victor Spjut!<3

Hejhej! jag är Elins kompis och vi sitter i datasalen på skolan och ska översätta en engelsk låt men hon är tydligen klar... men de är inte jagt men jag ska fixa den senare för jag orkar inte. hmm...elin tyckte det här inlägget var tråkigt!


hmm...nu vill Elin att jag ska skriva om henne så jag får väl ta och skriva om henne då!

Elin är en mycket snäll tjej som alltid tror att hon har rätt och hon är aldrig sur tror hon iaf men man får väl stå ut med hon då... är hon sur så ska man alltid titta lessent på henne för då skrattar hon och man blir vänner! nu vet ni vad ni ska göra dom dagar hon är den sura elin!
men elin kan vara glad också då är hon en fnittrig och glad tjej som alltid vill hitta på saker som är roliga. hon är även superduperhypermega duktig på massage och att klia! men hon har tydligen ett kort tålamod för hon vill att jag ska vara klar nu...
det här med bloggande var trist inser jag nu för man kommer itne på vad man ska skriva så jag tror jag inte ska skaffa mig en kariär med bloggande de är nog itne min grej helt enkelt!:D men nu är elin den sura elin så nu småste jag avrunde det här! hejsvejs!§<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0