Juuuuul känsla

Åh. Jag kom hem ifrån min lillgogubbens kalas för ett tag sen. Svek inte gosungen trots min feber. Men vet ni?! Nu är tempen tillbaka på 36.4! GÖSH va skönt alltså. Och det firar vi med att mysa med Isabelle och Rebecca!

Förresten! När jag kom hem förut så såg jag att morsan hade julpyntat hela lägenheten. Herrejösses va konstigt det såg ut. Inge illa menat mamma!! Det var bara ovant. Men gud va mysigt det var på mitt rum :'D Hihihihi vill ni se? HEhehe okej titta här då!!!!

Så ser det ut "omysigt"..

Ungefär så ser det ut "mysigt".. Dock suger min kamera.

Mitt fönster. Dock suger min kamera.

Mina tomtar som bor i fönstret. Dom badar i ett lerbad :] Dock suger min kamera.

Min tomte i blomman. Typ. Gullig.
Man ser lite av en av mina älsklingar också! Kaktusar ♥

Men iallfall. Ska snart äta nån gratäng som mamma har hållt på med i minst 3 timmar. Efter det fixar jag mig lite smått och byter kläder (hehehe har på mig min match tröja som jag hade när jag spelade fotboll och randiga knästrumpor, uppdragna så låååångt de bara går!).


Men nu har jag inte tid att sitta här långre. Skriver kanske ett litet inlägg innan jag går iväg och myser med Isabelle och Rebecca :)

LÖÖÖÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0