Oh shit

Slatan vad klockan har gått fort! Helvetetischa. Filmen var verkligen jätte sorglig, en film för mig helt enkelt. Haha, man skulle kunna tro att jag är deprimerad pga alla sorgliga filmer jag ser, och alla sorgliga låtar jag lyssnar på. Fast det är lixom tvärtom. Jag älskar att grina ut till filmer, serier eller låtar. Det är som en lättnad

På tal om ingenting så har OTH blivit hemskt nu. Ni som har sett alla säsonger fattar nog vart jag är. Mitten av tredje säsongen.. Fyfan. Böla böla böla

Men nu måste jag sova, som att klockan tydligen snart är halv elva.
Vi hörs imorgon :)

Natti ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

avsnitt 16, säsong 3. det värsta avsnittet på hela serien

2009-11-23 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0