Slatan!

ÅH jag som hade hoppats på att det skulle bli lättare att välja efter att jag besökt Hedbergska och Västermalm idag. Samhälle språk på Hedbergska var så jävla booooring, och sen tog jag och Anna TEKNIK! på Västermalm! HEHEHEHE nej men vi var grym på att sätta in extra hårddiskar och programera robotar. Vi visste lixom inte vad vi skulle ta, sen kom det schnygga killar ifrån teknik, så äh, vafan tänkte vi :)

Men iallfall. Jag har fortfarande fet ångest över vad jag ska välja. Jag har ju inte ens några att välja mellan! Dom flesta har ju åtminstonde 2 eller 3 att välja mellan. Jag har ingen. Jag vill verkligen inte rå plugga i tre år till, men samtidigt till jag gå nått som jag har nytta av. Inte bara nå skit som jag slösar tre av mina år på.
H J Ä L P


Men jag antar att det ordnar sig för mig också, som för alla andra. Förhoppningsvist..
Nu måste jag göra nå jävla SO skit, städa och börja med engelskan.
Jag. Orkar. Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0