TAKING THE EASY WAY OUT

DET ÄR JU BARA TISDAG?!?! HAALLÅÅÅÅÅ jag trodde att det åtminstonde var onsdag.. Dagarna går verkligen sakta, och veckorna fort 8)

Jag kom hem ifrån skolan för en halvtimma sen. Jag satt mig här typ på en gång, läste igenom alla bloggar. Tänkte skriva lite nu som att jag inte vet om jag kan göra det senare idag. Nu snart ska jag ta nått att äta, sedan plugga lite fysik (JIPPII) sen vid fyra kommer mamma hem och hämta mig. Då ska vi nämligen åka till min tremänning, som tatuerar!
Nu trodde ni att jag skulle tatuera mig va?!?! Nej tyvärr.. Men min mor ska! Hon bad mig så snällt och frågade om jag ville följa med, och inte fan tackar jag nej till det eller!

Så jag vet inte riktigt när vi kommer hem. Men jag kan slänga in ett inlägg när jag kommer hem (innan jag bänkar mig fast vid OTH hela kvällen. hehehe) och berättar hur det gick för mamma. Kanske tillochmed bjuppar på lite bilder ;)

Så nu önskar vi min mor lycka till!
ennasus llit akcyl  <--

Just de! Imorgon ska jag och syrran till Thorens på öppet hus! Najssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0