Vem lämnade vem?

Jag ska fan gifta mig med Melissa Horn!
-
Jag hittade en.. jag vet inte vad jag ska kalla det, men vi säger.. "dikt" idag gömd i en bok. Dikten hade ett datum. 28/1 - 08. Haha, det var lite kul att läsa den faktiskt. Såklart handlade den om en person, som typ alla dikter gör. Men iallafall, det var kul att se hur man kände. Hade på nått sätt glömt känslan.

Min lillsyrra tog svinis sprutan idag. Hon lever än så länge, så jag tror nog att jag har en chans jag med. Fast iofs så har det bara gått några timmar, hon kanske dör inatt. Men som tur är så är det ett tag tills jag ska ta den, så jag hinner ju se hur det går för henne :)

Men nu ska jag se på Andra Avenyn, måste se sista avsnittet som att det kommer ett nytt imorgon!!

Men mig får du inte tillbaks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0