WAllaaaAA

16 november. Fifan va tiden går fort alltså! HehEE men ikke klage. För om tiden går fort så är idiot vintern snart över, även fast den knappt har kommit.. Jag är nog den enda levande människan som inte har någon nytta alls utav vintern, den enda människan som riktigt lider av all kyla och all jävla snö. Men jag gillar att vara udda. ME LAJK


HEhe jag ska åka upp till mommi i Rännö och parkera hjärtis idag. JAPP jag har inte gjort de än :]. Jag tror Gud ger mig en sista chans.. Första gången snön la sig på backen så stampade jag hårt i marken och svor åt mig för att jag inte hade parkerat den än, andra gången det började snöa slet jag av mig håret och gav mig en käftsmäll. MEN nu har det smällt, så jag tror att herren ger mig en sista chans. Bäst att ta vara på den lixom !!!!!!!!

JA KLART SOM FAN ATT JAG ÄR KRISTEN NÄR JAG HAR KONFIRMERAT MIG?! VEM KONFIMERAR SIG FÖR PRESENTERNA LIXOM!?!?!?!

Nu drar jaaag. Mormor har alltid gått fika också. Blir nog där ett tag. HEHEHEEHE

SEE YAAAH ♥♥

Kommentarer
Postat av: annabanananannan

lav ja to :']

2009-11-17 @ 18:39:31
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0