Bella's lulleby <3

Söndag,igen.. Alltid lika kul vaaa!
Allefullifall, gårdagen blev as mysig. Gick till Hampus vid åtta med Anna, och där spelade vi tvspel, såg på tv, skrattade och knäppte kort. Korten blev äckligt fula, men ni kan allt få se några ändå :') Kvällen slutade med att jag somnade på Hampus supersköna soffa, tog all plats ifrån han typ. Och Anna somnade i fåtöljen :] Vid halv ett började vi gå hem i de superfina vädret.....................
Idag var jag på badet och vaktade lillsyrran när hon badade. Linnea och Liam var också meeeed. Så nu är jag måttligt trött kan jag lova. Sover nog rätt skönt tongiht.

Jamen jag har inte så mycker mer att säga, förutom att vi är ledig på onsdag! WIHO











Kommentarer
Postat av: Anna

Bild 9 är ju onanibar!

2009-10-04 @ 19:31:37
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0