Bless the broken road

Vill bara börja med att säga Grattis till världens bästa och roligaste kompis! Ingen kan ha en bättre Anna än jag. Jag har varit hos henne hela kvällen, sett på när hon har fått diverse grejor. Men ingen slog mitt vettu, nejnej. Av mig fick hon nämligen Kådisar! Och andra små saker men de gills inte, kådisar är de enda hon kommer ha användning av nu som byxmyndig :')

Allefullifall så var jag som sagt ledig idag, på en onsdag. Man blir lite lurad måste jag säga, trodde hela förmiddagen att det var lördag idag.. Men ja, de är bara två skoldagar och sen är det helg. Så jag överlever nog :)

Nu håller jag på att titta på Grey's fast det är paus. VARFÖR skriver inte bara den där tjejen ett mail till sin mamma för och säger att hon har varit med om en olycka?! VARFÖÖÖÖR hjälp...

åh va gölli jag ääää

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du ä såå gölli så. vi hörs nått i veckan ang halloween pysslet med dom små.

2009-10-08 @ 11:11:20
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: Anna

HEHE TACK DÅ BITCH!

2009-10-08 @ 17:03:32
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0