Colors of the wind

Jag är nyss hemkommen ifrån skolan.

Haha va gullig jag är som har börjat med en AS intressant mening varje blogginlägg! Jajaja, skoldagen har gått rätt bra, hål på so;n. Bra på alla sätt och vis förutom ett, hade velat sett hure gick för mig på provet. Menmen, borde börjar plugga till biologin också om jag så ska fixa de där provet på torsdag. Tusen instuderingsfrågor. Och sedan har jag muntligt spanska prov nu i veckan också, livet suger!

Mja, nu ska jag nog gräva ner mig i biologi boken och dricka cooooola. Fast jag tror att jag ska se andra avenyn avsnittet först!
 Hörs på!

snodde en grym dansbild av tessan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att alla kan komma, väntar bara svar från nicklas....

2009-10-12 @ 15:14:45
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0