Come on and bring your body next to mine

Godmorgon! Första gången på väldigt länge som jag sover såhär länge på morgonen. Jag brukar vara den som vaknar cirka.. 10.48 nästan varje morgon.

Iallafall, min kusin Kimberly kommer hit idag och sover här. Så jag mamma och Kimberly ska ta birsta turen nu idag istället. Vad som blir inhandlat vet jag inte som att jag inte ska leta efter något speciellt. Men nånting blir det nog :)

Just de! Igår blev det så att jag och Frida gick till Emma vid åtta. Där var även Angelica. Vi hade lite musikduell med Emmas brorsa och hans kompis. Lite senare gick jag ut och mötte Victor Tom och Hampus. Dom skulle också till Emma men hittade inte dit. Iaf, vi slog på en skräckis som sög. 30 days of nights eller nått sånt hette den. Handlade om zombies typ. Efter den filmen såg vi Aven den allsmäktige. Fast efter halva filmen så gick jag hem med Victor och c.o som att Frida redan hade gått. Så vi två nån gång landade jag i min üüüber sköna säng!

Nu: dush och fix.
Hörs sen!

- Och jag kan inte vara den enda som bara vill spola tillbaka tiden ibland..


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar digggggg

2009-10-29 @ 14:59:58
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

:P

2009-10-29 @ 16:11:29
Postat av: Anonym

:P

2009-10-30 @ 01:26:44
Postat av: frida

sorry elin att jag gick hem, men fick inte vara kvar löngre flr mamma:S

kram

2009-10-30 @ 10:37:55
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: Therese

miss it

2009-10-30 @ 17:21:26
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0