Jag längtar bort ifrån hans kyla och hans charm

HEJ!

Halsen har äntligen lagt sig helt! WIHO DET SKA VI FIRA!!!
NE de ska vi inte, för precis när halsen la sig, ja så började bihålorna! Japp, skulle ikke förvåna mig om jag har åkt på bihåleinflammation. Haha vilket kul ord.

JAJA.. Nu ska vi inte grina över nå jävla bihålor, NEJ FAN ELLE!
Elller varför inte förresten!? Jag har ändå inget annat att göra.. Kan ju lägga mig i sängen med idoden i örona, knäna uppe vid hakan och bara grina över mina bihålor.. låter lockande!

Allefullifall så ska jag vaccinera mig mot svinis, på tal om ingenting lixom... 8) HEHE

MEN VARFÖR kan jag inte skriva nått vettigt för!? ÅH blir så GLAD på mig SJÄLV.
Nä nu får det räcka alltså. Bloggen ska ju inte vara nå oseriöst forum där jag kan skriva hur som helst va?! NEJNEJNEJ de går bara inte.

Fast nu äre jag som skriver, och så blire oseriöst.
Orka va seriös när man kan va oseriös!


haha men kan jag bara sluuuta! Nu är jag seriöst jobbig.
Aja. Marioteten blev att jag ska grina över min bihålor.
Ska bara spela farmville först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0