LOV!

Ni anar inte hur mycket jag pustar ut nu. Att bara få ta det lugnt och skita i allt plugg för lite mer än en vecka är underbart. Även fast jag har både en so och svenska uppsats som måste göras så känns de otroligt skönt!

Iallafall. Idag efter skolan så drog jag mamma och Emma in till birsta på en gång för jag skulle handla skor. Jag var helt säker på att jag inte skulle hitta några som att jag är så jävla kräsen. Men vet ni? Jag hittade fyra par skor! Ett par som är sommarskor, ett par vanliga vita, stövlar och ett par nya klackisar! SUPERDUPER NÖJD!

Vid sex åkte jag och Emma till småknattarna i Runsvik och hade lite halloween mys. Vi gosade på med godis (som jag var tvingad att avstå ifrån..) bål, popcorn och annat mumsigt. Vi hade faktiskt riktigt kul, men roligast var när jag och Linnea gömde oss i bilen och skrämde skiten ur småbarna när dom gick förbi utanför bilen. Hahahaha.

Nu ska jag se klart på idol, ta ett lååååååååååångt bad och sedan skriva lite på so uppsatsen. Ska försöka komma i säng i tid idag, det blir en låååång dag imorgon! Jag ska nämligen vara bartender hela kvällen, eller ja till halv fyra på natten/morgonen. Det ska bli skitkul!

Men mer om de får vi höra imorgon :)
seee u

Hehehe titta Hampus snygga bränna

Kommentarer
Postat av: o'boy

Schtekar sjögga!

2009-10-24 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0