Love was when I loved you

Jag är nyss hemkommen!

Gårdagen var bland om dom roligaste kvällarna jag har varit med om. Kan inte komma på nånting som slår kvällen, helt serious. Allefullifall så drog vi igång kvällen med "jag har aldrig" och efter de dansade vi loss. Efter ett tag kom även Erik och Albin, ovälkomna och allt.

Jag har inte många bilder sen kvällen, tyvärr :( Och sen ville inte min kamera sammarbeta med mig heller, det blev bara suddiga bilder. Men som vanligt kan jag allt bjuppa på några tjusiga pictures!
  
  
  
1. Pussar lite på Emma
2. Anna Angelica och Isabelle
3. Therese och Elin
4. Emma Therese Anna och Angelica
5. Elin och Anna
6. Fixar frillan
7. Pusasr lite på Angelica
8. Dans


Kommentarer
Postat av: erik aka kungen ambrosson

helt ovälkomna?

2009-10-10 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0