Söndaaaag

Puh. Äntligen hemma!

Ja nu är jag hemma i mitt lilla brun/vita brun. Gårdagen var riktigt kul! Helt ok lixom. Orkar inte ta hela kvällen här. Men kan sammanfatta lite kort: Kom dit vid fem, gjorde iordning allting, började lite smått som bartender, åt, var bartender i några timmar, dansade, var bartender, dansade (och upptäckte att basisten i bandet var äckligt snygg), sjung karaoke, dansade, var batender, sjung karaoke, dansade... Ja ni fattar.

Jag filmade och knäppte även kort lite då och då under kvällen. Vissa blev lite sämre än andra, men jag kan nog ordna fram några stycken till er. Just nu håller bilderna och videosarna på att laddas över på datorn. Vilket tar en jääävla tid verkar det som.

Iaf. Idag ska jag vara med borgi! Känns som att det var as länge sen sist.. hehehe.. i fredags..hehehe..jaja skitsamma. Vad vi hittar på vet jag inte riktigt än. Men nu ska jag träna lite, äta och sedan skriva lite på uppsatserna.










Peace

Kommentarer
Postat av: jaop

hahahha fan vad najs det var jag o sigge gick hem typ 30min efter er FATTARRRU GICK HEM?? :0

2009-10-25 @ 20:51:28
URL: http://www.blocket.se
Postat av: Daniel

HAHAHA ANTON på bas

2009-10-26 @ 00:18:00
URL: http://danim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0