A waste of time?

Nu är jag hemma efter att ha varit borta i Runsvik och umgåts med världens góaste familj. Jag och Camilla gick ut och gick också, riktigt duktigt gjort av oss! Därimellan fick vi även rätt så mycket sagt, skönt att prata av sig lite.

Men iallafall. Annars är jag sjukt trött och det känns som att jag ska sprängas. Värken vill verkligen inte ge med sig (jag vet, riktigt intressant!) men jag jobbar på de. De får bli en varm kopp chocklad (som att jag HATAR kaffe) och en riktigt bra film. Men frågan är bara vilken?

Jag måste bara få säga, satan vad den här helgen har gått fort! Eller hela jävla veckan förresten. Nu får vi bara hoppas på att nästa veckan går lika snabbt ♥

Men hallå! Det är ju självklart att jag ska se:
HITTA NEMO!



Doris
♥♥♥ Favoriten vettu. Haha vilken jävla stjärna!


Kommentarer
Postat av: antonnnnnn.b

fet blogg du har elin :D

2009-09-13 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0