All my life

Idag fick vi sluta tidigare. Jesus va skönt det var! Sista timmen var biologi, de enda vi skulle göra var att kolla reflexen (Axel, jag tog dig lääääääätt!). Idrotten var skön idag. Vi hade Ingla Pingla som att Lottis var borta. Brännboll stog på schemat, tjejerna mot killarna! OKEJ, killarna vann, men vi tjejer hade mycket roligare när vi tappade bollar, kastade åt helt fel håll, sprang och snubblade osv.  Vi ansåg att de är bättre att ha kul än att vinna ;)

Imorgon är det utedag hela dagen troja. Alla nior ska vara på berget nivet? Den heter nånting, men jag kan inte stava de :] Så ni får mer än gärna hålla mig sällskap imorgon via tha telefonio.

du och jag pinglan, du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0