Bad hair day


Japp! Nu har även jag beställt en sån.
Efter lite krångel, och viss hjälp av Frida så är nu denna skönhet på väg hem till mig.

Mja, imorgon är det fredag (igen?!)! Den här veckan har verkligen gått fort. Jag vet inte riktigt vad det är som gör de, om de är skoldagarna som flyter på rätt bra, eller om gud kanske spolar fram tiden lite, vem vet.

Just nu sitter jag och tittar på lite kläder. Nelly, Monki, Carlings, Gina osv.
Fast jag borde inte beställa nå mer, väntar på en del grejor ifrån HM som kommer snart (hoppas ja!)

Tagga ner Elin, Tagga ner

Kommentarer
Postat av: antonnnnnn.b

2009-09-17 @ 21:14:31
Postat av: antonnnnnn.b

palla vara som alla andra lilla elin :-O skaffa en med en c00l text på !

2009-09-17 @ 21:15:51
Postat av: Anonym

men de fanns ju ingen där de stog elin är bäst eller nått liknande, så jag hade inget vaaaaaaal!!

2009-09-17 @ 22:13:34
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0