Boy, you know I'm crazy over you

Dagen har varit helt okej! Hade alla vanliga lektioner, på slöjden ska vi ta med egna kläder och sy om dom. Haha de här kommer inte sluta bra alltså. Det kommer inte ens se ut som ett klädesplagg.. Men ja, jag får väl ha kul istället.

Vi skulle springa runt spåret idag på idrotten, och när vi väl kom fram igen så var vi så jävla slut. Så jag Anna och Angelica drog av oss kläderna (hehehehe) och hoppade i sjön. Eller asså, vi kämpade oss ner. Så jag antar att jag kanske tog ett sista dopp idag? Som ett avslut på sommaren lixom.
Och ni som inte tror mig, Lotta är ett livslevande vitte. Dessutom har jag bilder på mig och Anna när vi är blöt!
Här kommer lite bilder ifrån dagen.






(HAHAHAHAHHA)


Och här är bildbeviset!


Kommentarer
Postat av: IP

riktigt fina bilder!:D<3

2009-09-08 @ 14:31:08
Postat av: fridasofielarsson6februari

EEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrr

2009-09-09 @ 21:14:52
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0