Drama queen

*gräv* *stopp i mun* *tugga/sug* *blunda,njuuuut* svälj..

Nån som kan gissa vad jag sitter och äter på nu kanske? Ne, tror inte de va. Jag var så äckligt sugen på Ben och Jerry glass när jag satt på engelskan, så de fanns inget annat val än att springa och köpa en liten älskling. Fast min favvis fanns inte, så jag tog den där Strawberry Cheesecake. Jag har väl smakat godare, men ingen av Ben och Jerry glassarna är äckliga, så TIHHIHITIHTIHIHIH :]

Men iallafall, idag fick jag hem deckaren. Jag har inte förklarat dedär för er va? Nej okej.
Vi i klassen kom överrens om att tjejerna skulle skriva en deckare, och killarna en. Så nu har turen kommit till mig, jag ska alltså skriva kapitel 4. Tjejerna före har skrivigt sjukt bra, så jag ska fan inte sabba dehär nu, nej fan eller att jag ska!

Förresten, när båda deckarna är klar, så ska andra på skolan rösta vilken som var bäst, tjejernas eller killarnas. Deckaren som vinner blir det film av ;)
Så nu ska jag sätta min lilla ärta i jobb, och försöka komma på en bra fortsättning på kapitel 3.

♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Therese

ÄLSKLINGSBILDEN!

2009-09-23 @ 08:48:42
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VET! love it

2009-09-23 @ 14:16:58
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0