En lördag

http://st.nu/start/sundsvall/1.1331010
Gah, hela min senarekväll kretsade runt de där igår! Jag var inte där eller nånting, utan blev bara jävligt chockad och kanske rädd när jag fick höra de. Men vad jag vet nu så är de rätt okej med 2 av dom, och dom andra två är lite mer allvarligt skadad. Men dom klarar sig nog allihopa, hoppas jag.

Jag hade jävligt roligt igår bortsett ifrån de där! Jag och Anna hamnade hos Nicklas, där Joel Sebastian och Tobias var. Armand och William kom även senare. Vi gjorde ingenting speciellt, satt mest bara ner och prata. Roligast var nog när Nicklas syrra kom hem och ritade i ansiktet på alla som sov.

Mja, idag? Jag har ingen aning ja. Kanske blir det en hemmakväll, eller kanske inte. Men jag kanske återkommer senare ♥
    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0