Everybody needs a little space!

2 september idag, vilket betyder att det var en hel månad sen jag fyllde år. Tiden går verkligen fort! Vi får hoppas på att vinern går lika fort som sommaren har gjort. Jag hatar all kyla, halka och snö. Men samtidigt tycker jag att det är lika bra att den kommer nu, som att sommaren verkar ha gjort sitt. Hösten är bara slöseri med tid!

Förresten så har jag beställt tha telefonio idag! Woho. Hoppas på att den kommer inom snar framtid. Är så grymt less på skrothögen jag har nu. Men som att jag heter Elin Falk så kommer telefonen inte vara hel länge :( Spelar ingen roll hur försiktig jag är, lyckas alltid förstöra saker på ett eller annat sätt.

På fredag ska vi knäppa kort! Jag tror att det var till Matfors katalogen, eller har jag fel då? Det kanske var till stora tillochmed. Om det är till stora så betyder det att man ska knäppa ensamkorten också va? Haha. Jag hatar de! Man ska sitta där raaaakt i ryggen, och det spelar ingen roll hur man än försöker vrida på huvudet, hä ner hakan, upp med ögonen, flytta lite till vänster osv, dom blir aldrig nöjd! Jaja, iår kunde man knäppa kompis kort också har jag hört?

Oj, vilket långt inlägg det blev. Bara onödiga och oviktiga saker också 8). Men allt handlar ju om mig, satt ja. DU GILLART!



Kommentarer
Postat av: Daniel

jag älskar dina ögon :) fast dom är finast i originalfärgen

2009-09-02 @ 17:21:57
URL: http://danim.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAHA, nej!

2009-09-03 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0