Fire buring

Somebody call 911! Shawty fire burning on the dance floor

HEEJjj- Som sagt hade vi ute dag idag. Dom delade in alla nior i åtta grupper, gav oss olika grejor att göra. Bland annat skulle vi klä ut oss med så många kläder man kunde och sedan springa i GIGANTISKA stövlar, de roliga var att man skulle ha på sig en regnrock också, och på mig möttes rocken och stövlarna vid knäna.. Men iallafall, sedan skulle man även springa med en pinne mellan bena, sitta ihop med en annan och sedan gå+kasta bollar, hoppa säck osv. Mitt lag kom varken etta tvåa eller trea.. Så ja, vi kom antingen fyra femma sexa sjua eller åtta :) bra tänkt!

När vi inte höll på med dom där sakerna sysselsatte vi oss med annat. Bland annat så åt vi, knäppte kort, spelade badminton, fikade lite till osv. Jag har inte speciellt många bilder på min kamera, men några kan vi nog få se!

Isabelle och Emma var pepp!

F00d time

Blåberg

HAhaha så rolig bild! Men ser hur jag tar i, hur Anna är rädd för mig och
hur Frida och Isabelle tittar efter bollen.
( kolla hur jag har höger ben :o )

Super spelaarN

Anna Isabelle och Emma

Tompan!


Nåå, några bilder fick niii. Vad jag ska göra av resten av dagen har jag iiingen aning om än så länge. Men jag kan nog lova att jag går ut och går lite senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0