förlåååt

Jag vet. Jag måste skärpa mig! Får ju panik när jag ser hur statistken sakta men säkert sjunker ifrån iförrgår och igår. Ska ta tag i dehär nu! (även fast jag inte orkar)

Jamen okej. Ska försöka komma på nånting att blogga om då kanske? Kan ju börja med att säga att den här veckan har gått äckligt fort! Fast jag klagar absolut inte. Jag skulle gärna vilja ha lite helg nu alltså. Den här helgen kommer bli gryyyym! Men iallafall, idag på spanskan hade vi teater. Eller, vi är olia grubber. Så, jag Ella Frida Oscar och Roffe (HAHA) hade idag. Ni skulle ha vart där, hahaha. Nästan så jag själv inte fattar vad jag säger.

Och Hampus kom hem idag ifrån ..Turkiet(?)! Han var brun. Hade inte förväntat mig nått annat heller, han var ju neger innan han åkte också.
Men nu mina kära älsklingar står de still. Ett värdelöst inlägg, men jag fick verkligen pressa ut i de sista för att få ur mig nånting över huvudtaget :)

Kolla vilken äckligt äcklig spindel jag och Anna såg vid vattenskidklubben.
Den största jävla satans äckel jag sett, plus att han/hon/den/det saknar ett ben!
GAAH DEN SAKNAR JU TVÅÅÅ TILLOCHMEEEED!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni åt säkert upp hans ben, fy skäms!

2009-09-13 @ 11:23:31
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

ahhhhhh fyy faaaan vad äcklig!!!!!!!!!!

2009-09-13 @ 15:38:08
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0