Gymnasium

Fifän vad svårt de är!
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja nu i år. Letade lite i garderoben och hade turen att hitta den där gula katalogen. Satt och läste på olika linjer som jag möjligtvist skulle kunna tänka mig att gå. Bland annat Handel och Administrations programmet - Turism, Hotell och resturang, Omvårdand, Busniess på TBS och Stil Hälsa Design. Fast högst upp på listan är nog Busniess på TBS och Turism. Fast omvårdnad skulle vara rätt bra också.. Alltså ja, jag har inte en endaste aning! Stil hälsa design verkar så jävla skönt och slappt, fast jag vet ju inte. Fast jag tror inte man har så stor chans att bli nåntng efteråt, även fast man inte får nå jobb alls nu för tiden.
Och så som jag känner nu kanske jag inte känner om ett par månader, veckor, dagar?! Åh, VARFÖR ska jag börja bli stor för, VARFÖÖÖR?!
Jag känner panik och det har gått sex veckor av nian ungefär, löjligt.



????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå HR i åre gumman :) de blir fett!

2009-09-30 @ 23:11:44
Postat av: annton

gå HR i åre gumman :) de blir fett!

2009-09-30 @ 23:12:06
Postat av: frida

Hihi känner samma jag elin! :P Tycker att TBS verkar vara en bra skola men den är ju inriktat på business så den passar inte mig, men skulle Nv linjen finnas på den så skulle nog jag gå där :D

2009-10-01 @ 15:48:58
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: anton

natur då elin? natur?

2009-10-02 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0