Have a little faith in me

Hörrni, jag var som sagt i Birsta igår. Jag hittade faktiskt en telefon! Haha, men såklart så var det slut på lagret, och det skulle komma nya om cirka två veckor. Men jag orkar inte vänta så länge, och jag beställer ifrån internet istället. Men iallafall, jag hittade lite kläder också! Ett par jeans, en tjock myyysig tröja som kommer bli as härlig till höstern/vintern och en "finare" stickad tröja typ. Hehe lite svårt att förklara, men kan väl visa nån gång. Och sedan hittade jag även en halsduk, stor som ett as! Men ACK så mysig!

Mja, första september idag! Fyfan vilket underbart väder det har varit hela dagen! Kommer värmen tillbaka nu när sommarmånaderna är slut eller? Men jag ska inte klaga, i Sverige får man ju vara glad om värmen kommer överhuvudtaget. 

Förresten, kom på en bra grej idag! Jag ska inte äta godis på ett år nu. Eller ja, tills sommaren. Jag får pengar för det, fast det är mest för min egen skull ( men det blir lättare att hålla om man vet att man får en belöning! hihi ) om jag inte vill dö av fettma om två år. Så ja, håll tummarna för mig!
 <3


Kommentarer
Postat av: annajävlaborg

ååååh, fanva seexiigaaaa

2009-09-01 @ 15:17:31
URL: http://menorkablogghjäveln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0