In löv

Och gud kan även vara på min sida ibland! Älskade Kalle gick vidare igår på idol, och jag hoppade upp i taket av lycka. Eller nästan iallafall. Om farsan baloo hade gått vidare så hade jag börjat undra om dom skickar hem dom bästa och sparar dom sämsta.. *Min Gabbe*


Jaja, annars då? Ne ingenting händer i mitt liv. Förutom att vi görls planerade helgen idag. Fifän va sköj alltså. Så vi kommer nog spendera ännu en sån där oförglömligt kul helg tillsammans nu i helgen, Thihihi. Känns skönt att vi har tagit upp de här nu igen, vi höll på att lägga ner alla tjejkvällar ett tag, men NEJNEJ fan elle!

Nu ska jag titta på lejonkungen tror jag, och filmen slutar lagomt tills idol börjar. Så ja, ha't så jävulst gött då.

BTW! Jag simmade 1000 meter idag, alltså en kilometer! Deni! Kände mig så himla duktig efteråt, även om jag var mer död än levande. Dessutom vilade jag INTE EN ENDA GÅNG! Vinglade till när jag skulle försöka stå upp :] Inte så lite dålig kåndis eller.. Men äh vafan, att jag klarade de är väl de enda som räknas, ELLER HUUUR?!?!

Peace vetty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0