love

Hej och hå!
Nu är jag äntligen hemma! Vilken kväll de var igår alltså. Ni som inte var där ångrar er va? Ni borde! Jag tror inte vi hade tråkig (eller satt still) i en enda sekund. Vi sjung singstar, spelade piano, dansade, hoppade, skattade, knäppte kort osv. Man kan verkligen inte ha tråkigt med mina tjejer ♥

Men iallafall. Lingonvecka och en otroligt rolig mensvärk. Menmen, de går över snart, tog några tabletter.
Nu ska jag försöka bjuda er på lite bilder sen igår!

Emma och Isabelle sjung singstar för fulla muggar

Angelica spelade piano och jag sjung lite gulligt sådär till

Isabelle kör hårdrock medans vi andra diskuterar (?)

LillElin strecker ut bena lite

Kanske världens skönaste bild?



De där får duga för idag. Nu ska jag bokstavligt talat hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Elin! jag då??? :S vill ju oxå ju!! kram moster.

2009-09-13 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0