Man in the mirror

Halva skolveckan har gått och det är den sista september. Oktober imorgon vilket betyder att hösten verkligen är här. Jävligt deprimerande om du frågar mig. Men vi får se de posetiva i de negativa, ju fortare hösten och vintern kommer, destu fortare blir det varmt och sommar också. SÅÅÅ nu är det bara att kämpa

Ikväll ska jag se på Idol och Grey's. Och sen borde jag städa rummet och baka också. Som att vi ( eller inte jag då ) i klassen ska sälja en massa fika grejer på ica på fredag. Jag kan bidra med lite muffins ja :) Eller om jag bakar nått annat.. Jag vet ikkeeeeee

HAha OJ va intressanta saker jag skriva om alltså, hualigen.
Förresten, vad äre för fel på mig?! Jag tyckte Eddie var helt överlägsen i måndags på Idol, men självklart verkar jag vara den enda, för han åkte ut?! Fast inte långt efter kom Calle, och han gick ju vidare, så ja.. Får väl nöja mig med de :) Och sen om jag jag har tur så väljer juryn att Eddie ska få stanna.. Med liiite tur så

Och igår var Erika min favvis, och sen.. öh, Clara kanske. Vet inte. Men iallafall, Clara gick vidare så jag är nöjd där. Hihihihi
Haha idol-nörd, mitt liv kretsar runt de nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0