OHÄRLIGA SÖNDAG!

SKÄMT&SIDO!
Jag kunde inte berätta något mer om gårdagen för er igår som att jag var hos Isabelle hela dagen. Vi fixade och donade tills hela drösen med tjejer kom och myste med oss. Vi poppade musik och spelade kort, och lite senare kom Albin och Erik. Vid tio på ett ungefär gick vi ut och kollade lite, men de blev inte så lite, för vid halv ett var jag och Erik påväg hem efter att vi tappat bort dom andra. De visade sig att dom redan var hemma.. :)

Jaaaamen oki. Idag ska jag bara dö hade jag tänkt.
Nerå, men jag ger mig nog ut och går i några timmar sen, rensa hjärnan som man brukar säga.

Glömde kameran hos Isabelle, får nog tillbaka den imorgon.
Så bilder får vi se då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kanske ska gå i kväll, ska vi sällskapa? är så kul att gå med dig. kram moster.

2009-09-20 @ 13:19:52
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0