Onsdag

Halva veckan har gått, och jag måste säga att även den här veckan går rätt fort framåt! Idag har jag varit så otroligt trött, vilket har ledigt till att jag har varit fnissig och skrattat näst intill hela dagen. På lunchen spelade vi kort, jag Anna och Nina. Jag vann hela tiden, Anna kom tvåa och Nina sist. Jag tror aldrig jag har mått sådär bra nångång! Fick njuta av att ta Ninas bästa kort, spela skiten ur henne, vinna, hon förlora, ta hennes bästa kort och ge hennes mina sämsta osv :') Livet vettu!

Men iallafall, idag fyller Annas mamma Mia år! Så dit ska jag ikväll och äta tårta. Och gullig som jag är så gick jag iväg på blomsteraffären förut och köpte blommor :'). Japp, jag kan jag med!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig kväll det där som bara MÅSTE göras om, dock ska jag hålla mig nere på jorden lite mer ;)



love u

2009-09-17 @ 11:59:21
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: simon..

nipslip på hon till höger ?

2009-09-17 @ 18:55:10
Postat av: Anonym

haha nipslip?:oo

2009-09-17 @ 19:08:23
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0