two years later, and you are still on my mind

Nu är helgen över, och ännu en äckligt jobbig vecka väntar.
Jag kom nyss hem ifrån Anna. Igår gjorde vi inget speicellt, tog det lugnt. Vid nio tiden drog vi in till donken, jag smakade en sån där.. Sweet Chili Chicken Wrap. Majgord va stark dom va, men damn så god! Vid elva var vi hemma hos mig, hämtade lite filmer sådär och åkte sedan hem.

VET NI VET NI VET NI? Mamma ringde mig hos Anna och sa att de låg nånting på min säng när jag kom hem. Självklart trodde jag att det var min telefon (vilket det tyvärr inte var..), utan när jag kom så ser jag hur VÄRLDENS sötaste kattskrälle ligger på mig säng!
HON ÄR MIN
Min alldeles egna bebis, men lillsyrran fick döpa na. Och medan hennes värdelösa fantasi blev det Moa. Inge fel på namnet men om jag hade fått välja hade hon fått heta typ gullisnuttistumpan eller nått.
Iallafall, hon kommer vara min enda tills hon blir stor. Dom är inte lika gullig då.
Hehe nerå, hon ska flytta med mig när jag flyttar hemifrån! Slipper jag bo själv, två flugor i en smäll!

Mammas gullisnuttistumpan

Kommentarer
Postat av: Anonym

gu så söt :')

2009-09-07 @ 17:42:12
URL: http://iisabellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0