Vilken härlig morgon!

¨

Ja, va säger man?! Hon trodde hon skulle kunna vinna över sin kusin. Men ajaj, de slutade med att stackarn fick ge upp! Det var ingen match alls för mig eller, jag blundade ju tillochmed när jag spelade. ( Nu ska vi inte nämna att hon vann med ett endaste jävla poäng matchen före..)


Men iallafall, god morgon! Mensvärken är fortfarande kvar sen igår. Så, sån himla god morgon är det inte för mig! Anna kom och sällskapade mig igår. De slutade med att vi hamnade ovanpå varandras ryggar med olja och lotion. Massage! Vid halv två slocknade vi som två sma barn i min säng.

Ikväll då? Idag då?! Jag vet inte ja. Orkar inte sitta hemma iallafall. Men de blir väl så ändå. Kanske tar mig en prommis senare ikväll :)

see you later


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nee jag ....orkade..typ bara inte spela! ^^



pussss

2009-09-13 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0