What makes her so much better then me?

Jamen då vare fredag igen då! Dagen har varit riktigt skön faktiskt, började med lite fysik, slapp en timmes engelska pga att vi knäppte klassfoto, sen hade nu nutids frågor, lunch, lite teater på spanskan och sedan idrott.

Vad ska man göra idag då? Jag har inte exakta planer, men jag och Anna ska umgås iallafall. Men vi vet inte riktigt med vilka eller vart än, vi har inte riktigt bestämt oss, men jag kanske återkommer med det. Förresten så sprang vi 800 meter idag på idrotten , och tänk dig hur det var för mig som inte har tränat på 12342 år! Men jag kämpade mig igenom dom där 2 och ett halft varv, japp! Bäst vettu.

Men iallafall, nu ska jag slå på "Män som hatar kvinnor" och äta något, sedan hämtar jag anna och vi fixar oss iför ikväll! Ha en bra fredag vettja, seeya ♥
 

Kommentarer
Postat av: löparN'

vem kom först då? :O

2009-09-04 @ 14:55:10
Postat av: Anonym

MEN JAG SÅKLART!

sprang ju på typ.. 2.20!

2009-09-04 @ 15:00:44
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: har inget namn.. tyvärr

soet

2009-09-07 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0