Hard to die

Jag har städat exakt hela eftermiddagen så hela den här dagen har bara flygit iväg för mig. Jag håller på att tvätta min andra maskin nu, har hängt första tvätten och allt. Länge sen jag var såhär duktig ska jag tala om för er! (tån är OK nu, hihi)



Dessutom kom Camilla och världens finate Kian på besök också! Müsigtmüsigt.
Måste visa en sak! Jag hittade en ljusslinga längst inne i min garderob. En med stjärnor på. Jag tänkte att jag vill göra nånting med den så den inte bara behöver ligga. Jag kom på den briljanta iden att jag skulle hänga den på sängen! MEN SEN kom jag på en ÄNNU briljantare idé, nämligen att ta Emmas ljusslinga med hjärtan så får hon min med stjärnor. Det blev jätte mysigt!


Dålig bild, men ni ser på ett ungefär.
ANNA NU MÅSTE DU KOMMA HIT OCH LIGGA MED MIG I KÄRLEKSSÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0