I want to know what love is

Nu är jag hemma ifrån Anna. Mamma hämtade mig vid tre som att hon vill att jag ska vara med på sminkkursen klockan sex. Efter det har hon marykay praty (igen!!!!!1) så jag ska få hit Anna så vi kan sitta här på mitt rum och spela party musik så tanten blir arg.


Iallafall så såg jag och Anna på film igår, minns inte vad den hette och den sög. NERÅ. Den var gölli. Gölli kille i filmen iallafall. Vi somnade vid tolv (konstigt nog) och vaknade vid halv elva. Sedan lyssnade vi bara på mjosik, såg på sveriges värsta bilförare, (åhåhåh så kul/bra det är, dock slåre ju ikke biggest looser!!!) det okända och sen låg vi och skratta åt skolkatalogen.





Bjuppar på några bilder ifrån en av dom grymma kvällarna hos aaankan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0