Right there

Hade en otroligt skön och behövlig sovmorgon idag. Vaknade tillochmed av mig själv! Dagen gick på rätt bra och efter skolan åkte jag och Ankan till mormor och tvättade våra moppar. Rätt ondöigt när man åker hem på en grusväg.. Men ja, det var kul så länge det varade.


På mentorstiden fick vi reda på en hel del om resan till Rom. Dock kommer vi säkert inte iväg som att idiotmolnen typ har kommit tillbaka. Men iallalfall så fick vi reda på rumskamraterna osv.

Just det. Det är ju valborg imorgon! Jag har alltid tyckt att den dagen är överskattad, dock är väl den det fortfarande. Men jag har åtminstonde en kickass bra plan för imorgon. Orkar inte berätta allt men kan sammanfatta det kort - jag, dom flesta av tjejerna och ett annat tjejgäng ska till Amanda Nylander. Så vi kommer vara en bra jävla gäng tjejer, slatan va kul vi kommer ha.


Kommentarer
Postat av: amanda q

fän va nice vi kommer ha!

2010-04-29 @ 21:10:36
URL: http://amandaqvarfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0