You've been a friend to me

Jag såg aldrig klart flimen igår. Somnade innan nio skulle jag tro. Idag hade vi bad på idrotten och skulle göra ett sånt där räddningstest. Man boxerar dockan nivet? Åh jag klarade det!!!!!111 så glad. Under två minuter tillochmed. Dock klarade mer än halva klassen det på mindre än 1.30 min.. men ändå



Nu måste jag verkligen sätta fart! Åh jävla seg Elin. Sitter här fast att jag har tusen andra saker att gö. Min hår luktar badhus. Fan. Måste tydligen duscha också. JAJAJA får se om jag slänger in ett inlägg innan jag drar till Anna, och vi drar vidare till Amanda. Men annars hörs vi imorgon, och då har jag förhoppningsvist bilder att bjuppa på också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0