För jag vill så gärna så gärna uppnå mina drömmar

Kul att jag verkligen tar vara på sommarlovet också. Senast idag fick jag kallakårar genom ryggraden, när jag öppnade brevet Skvadern skickat. Läger. Ute. Skogen. Brännboll. Paddling. Vatten. Sova på ett hårt golv. ÅHÅ. Inte min grej. Inte nånstans. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att min klass är underbar och att skolan får mig att vilja flytta dit och aldrig lämna byggnaden. Jag hoppas att jag kommer utvecklas och att jag uppnår mina krav inom musik. Om det händer, då kommer ni få leta jorden runt och ändå inte hitta någon som är lyckligare än mig.



Jag har legat i sängen och läst exakt hela dagen. Mamma kom nyss in och suckade "Men förfan Elin, klockan är halv fem och du har inte rört dig en milimeter sedan jag kom in förut idag, vid elva. Skaru inte ens äta nånting?" -"Mm visst, säg till när maten är klar"

Jag borde vara ute. Jag borde hitta på saker. Jag borde ta vara på den lilla tid jag har kvar utan sommaren. Jag tackar gudarna för några roliga händelser som kommer till hösten, annars skulle jag garanterat ligga under gravsten till vintern pga depression.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0